Известие

Collapse
No announcement yet.

Брера - тотален блокаж , моля помогнете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Брера - тотален блокаж , моля помогнете

    Здравейте , моля за някакви съвети - ситуацията е следната : моят кошник 2.4 jtdm брера , докато броях парите за да го продам ( и след успешен тест драйв ) , реши да не запали , отключва , заключва , радио работи , но не може да стартира колата и таблото светва като елха с десетки грешки . Сменихме акумулатора с друг и уж колата проработи както трябва , купих нов акумулатор и веднага отидох в сервиз за да проверя дали колата зарежда акумулатора - казаха ми зарежда 13.4 нещо си ( не му разбирам ) пък те очаквали да е 13.6-14.4 , което според тях означавало колата ми била ок . Да обаче седмица по-късно колата отново умря със същите симптоми , странното този път е че грешките пак 7-8 на брой но са различни . И в двата случая точно преди да ми се случи , докато колата все още работеше оборотиите при свободен ход бяха 1100 вместо 800-900 както при нормална работа , а също така за около 5 мин по време на шофиране всичко замръзна , всички стрелки ( обороти , скорост , темп. , турбо ) нищо не помръдваше , колата изгуби мощност и не ускоряваше нормално . След 5 мин се оправи и лампите по таблото изгаснаха и все едно всико е наред . Тъкмо да се прибера до нас и втори път палене няма - акумулатора е празен . Та въроса ми е , как хем зарежда , хем пък чисто нов акумулатор умира след 3 каранета . А пък и какво общо има акумулатора с оборотите ? И знам , че всички ще ме засилите към диагностика , но все пак ще се радвам да чуя мнения - причината в Англия съм , а тук докато чуят за алфа и вече са ти затворили телефона . в радиус от 50 мили имам само 2 сервиза , които правят алфа . Едните вече ми прахосаха 1000 паунда за смяна на смукателен колектор , който 8 месеца по-късно е пак за смяна , а другите са заети за 2 седмици напред . Та така , ще съм много благодарен за мнения .

  • #2
    Според мен не ти зарежда добре акумулатора...стойностите трябва да са над 14.0V при изпрaвна система.

    Comment


    • #3
      Ами колега оборотите имат общо, понеже като е слаб акумулатора колата вдига обороти за да го зареди по-бързо, а ако динамото ти е пътник няма как да стане. Тия 13в дето са ги мерили са малко, наистина трябва да са 14+
      Иначе грешки също е нормално да светват понеже всички модули почват да се шашкат от липса на стабилно напрежение.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        аз да подхвърля идеята зя лоша маса някъде? Най ве че на мотора.
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Comment


        • #5
          Когато стартера дава на късо се случва точно това.

          Comment


          • #6
            Малък ъпдейт : закарах колата на майстор , оказа се че алернатора не зарежда изобщо . Смениха го с нов , днес си я взех и за момента колата работи добре с малки изключения :

            - Пали само с натискане на спирачка , с натискане на съединител пали от 5-6 опит ( и с двата ключа ) -> преди се случваше само с единия , сега след смяната на акумулатора и алтернатора вече и втория ключ не запалва със съединител .

            - Така и така беше в сервиз , помолих ги да ми сменя маслото понеже 3000 мили карах с 2-3 см над максимума (откакто последно беше сменяно преди 8 месеца ) . Майстора не ми повярва , че съм карал толова време и каза , че с досега е трябвало да избие някъде , в момента имало малък теч по интеркулера . Бил източил 8л , пък по каталог трябвало да събере 6.4л . Интересното е , че след смяната ( беше на максимума като я взех ) и докато се прибрах (около 30км ) и като че ли пак е 1см над максимума . Колата докато е студена пуши доста ( бял пушек , виждам го като е студено времето , на топло време не го виждам особено ) .

            Ще съм благодарен на мнения за настоящите ми два проблема и се извинявам , че не са в подходящата тема ( поне за момента колата вече не е пълен блокаж )

            Comment


            • #7
              а случайно да ти мирише на нафта маслото
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #8
                Може и да е миришело старото не съм го виждал , ама аз няма и да го разбера

                Comment


                • #9
                  За да се покачва маслото вероятно влиза нафта вътре!
                  И повярвай ще го разбереш, то си мирише. Опитай да отвориш капачката за маслото на мотора и помириши.
                  вярно е че при бензиновите коли се усеща доста по-лесно, понеже бензина си мирише доста остро, но при тях е от дълго каране на колата само на къси отсечки и студена, докато при теб ако веднага се покачва верочтно има някакъв проблем, но не зная какъв.
                  сигурен съм че тук има доста запознати лица и ако благоволят да ти споделят ще научиш отговора, за съжаление дизелите са ми слабата страна на познанията .
                  Успех!
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment

                  Working...
                  X